ხშირად დასმული შეკითხვები

ჩვენ თქვენთვის შევაგროვეთ ყველაზე ხშირად დასმული კითხვის პასუხები. პასუხის სწრაფად მოძიებისთვის ისარგებლეთ სწრაფი ძიებით.

ანკეტის გასაფორმებლად თქვენ უნდა დარეგისტრირდეთ MAZILLA-ს ონლაინ სერვისში. მიუთითეთ სახელი, გვარი, მამის სახელი, მობილური ტელეფონის ნომერი და ელექტრონული ფოსტის მისამართი. წერილში მოვა ბმული თქვენი ელექტრონული ფოსტის მისამართის დადასტურებისათვის და SMS ვერიფიკაციის კოდით თქვენი მობილური ტელეფონის ნომრის დადასტურებისათვის.

ელექტრონული ფოსტის მისამართისა და მობილური ტელეფონის ნომრის დადასტურების შემდეგ თქვენ უნდა ვერიფიცირება გაუკეთოთ თქვენს საბანკო ბარათს სერვისის მომსახურების გადასახდელად. გადახდის შემდეგ თქვენთვის ფორმირებული იქნება დაფინანსების პერსონალური პროგრამა თქვენი ფინანსური დისციპლინის და მოქმედი ვადაგადაცილებების გათვალისწინებით, ამ ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ გვერდზე "ჩემი სკორინგი".

ვამახვილებთ თქვენს ყურადღებას იმაზე, რომ  სერვისი MAZILLA არ გამოდის როგორც კრედიტორი. ჩვენ მხოლოდ ანალიზს ვუკეთებთ თქვენს საანკეტო მონაცემებს და გთავაზობთ ფულადი სახსრების მიღების თქვენთვის ყველაზე რელევენტურ ვარიანტებს. ფულად სახსრებს აწვდიან პარტნიორი კომპანიები, რომლებიც მუშაობენ საქართველოს კანონმდებლობის მკაცრი შესაბამისობით და გააჩნიათ შესაბამისი ლიცენზიები.

დიახ, ჩვენ გვყავს 30-ზე მეტი პარტნიორი - მიკროსაფინანსო ორგანიზაციები, რომელთა შორის არიან ლოიალური კრედიტორები, რომლებიც მზად არიან დაეხმარონ მსესხებელს რეპუტაციის აღდგენაში. MAZILLA-ს პროექტზე რეგისტრაციის და თქვენი ანკეტის ფასიანი შემოწმების შემდეგ, ჩვენ შევარჩევთ თქვენთვის ხელმისაწვდომ დაფინანსების ვარიანტებს.

ვამახვილებთ თქვენს ყურადღებას იმაზე, რომ სერვისის მომსახურების გადასახდელად შეიძლება გამოყებებული იყონ სახელობითი საბანკო ბარათები VISA ან MasterCard. ბარათი შედგება 16 ციფრისგან. ბარათები მაესტრო, მირ არ არიან მხარდაჭერილი ჩვენი სისტემით.

ჩემი სკორინგი არის საიტის ინდივიდუალური გვერდი, რომელიც აჩვენებს თქვენს "ფინანსურ ჯანმრთელობას". ის შეიცავს ინფორმაციას თქვენს საგადასახადო დისციპლინაზე, აგრეთვე მიმდინარე დავალიანებზე და ვადაგადაცილებულ გადასახადებზე.

სერვისი Mazllla გაწვდით ფასიან მომსახურებას ყოველთვიურად. მომსახურებაში შედის თქვენი "ფინანსური ჯანმრთელობის" დინამიური გაანგარიშება და პერსონალური რეკომენდაციები. გამოწერის წარმატებული გადახდის შემთხვევაში, ინფორმაცია აისახება თქვენს პირად ანგარიშზე და აგრეთვე გაიგზავნება თქვენს დადასტურებულ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე.

რადგან ჩვენი სერვისი მუშაობს ავტომატური რეჟიმში, ალგორითმის წარმატებული ფუნქციონირებისთვის, თქვენ დამოუკიდებლად უნდა შეავსოთ განაცხადი, სისტემის მითითებების აყოლით. ჩვენ, სამწუხაროდ, არ გაგვაჩნია კლიენტების სატელეფონო მხარდაჭერა. თუ თქვენ გაგიჩნდათ რაიმე შეკითხვა ან წინადადება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს, ჩვენი სპეციალისტები გიპასუხებენ თქვენ უმოკლეს ვადებში.

თუ თქვენ არ გახსოვთ თქვენი ექაუნთის მონაცენები, რომელზედაც ხორციელდებოდა დარეგისტრაცია, მაშინ მიმართეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს. ჩვენი სპეციალისტები სიამოვნებით დაგეხმარებიან ამ საკითხის მოგვარებაში.

თუ რაიმე მიზეზის გამო თქვენ გადაიფიქრეთ ჩვენი სერვისით სარგებლობა და გსურთ ჩვენი სერვისების გაუქმება, მაშინ თქვენ უნდა შეხვიდეთ პირად კაბინეტში კარში "ჩემი მონაცემები" და წაშალოთ მიბმული საბანკო ბარათი. ამის შემდეგ მოხდება თქვენი საბანკო ბარათის ჩამოხსნა და ფულედი სახსრები აღარ ჩამოირიცხება ყოველთვიური.

სარეგისტრაციო წერილი შეიძლება აღმოჩნდეს პაპკაში "სპამი", მაშინ საჭიროა მისი იქედან ამოღება და სერვისის შემოწმებული ადრესატების სიაში დამატება. თუ არ მოვიდა შეტყობინება (მესიჯი), მაშინ გადაამოწმეთ მითითებული ტელეფონის ნომერი, შემდეგ კი მისი ხელმისაწვდომობა. თუ არსებობს კავშირგაბმულობის პრობლემები, მაშინ მოგიწევთ ცოტა მოგვიანებით კოდის ხელმეორედ მოთხოვნა. პირად კაბინეტში წვდომა გაგეზავნებათ მობილური ტელეფონის დადასტურებულ ნომერზე.

თუ რაიმე მიზეზის გამო თქვენ გადაიფიქრეთ ჩვენი მომსახურებით სარგებლობა და გსურთ მოახდინოთ თქვენი მონაცემების წაშლა პროექტში MAZILLA, მაშინ თქვენ უნდა შეხვიდეთ თქვენს პირად კაბინეტში კარში "ჩემი მონაცემები" და აირჩიოთ პუნქტი "ანკეტის საიტიდან წაშლა". რის შემდეგ ყველა თქვენი მონაცემები წაიშლება, საბანკო ბარათი აგრეთვე ჩამოიხსნება თქვენი ექაუნთიდან.

ვერ იპოვეთ პასუხი? მოგვწერეთ ჩვენ!
შეკითხვის დასმა