ხშირად დასმული შეკითხვები

ჩვენ თქვენთვის შევაგროვეთ ყველაზე ხშირად დასმული კითხვის პასუხები. პასუხის სწრაფად მოძიებისთვის ისარგებლეთ სწრაფი ძიებით.

ანკეტის გასაფორმებლად თქვენ უნდა დარეგისტრირდეთ MAZILLA-ს ონლაინ სერვისში. მიუთითეთ სახელი, გვარი, მამის სახელი, მობილური ტელეფონის ნომერი და ელექტრონული ფოსტის მისამართი. წერილში მოვა ბმული თქვენი ელექტრონული ფოსტის მისამართის დადასტურებისათვის და SMS ვერიფიკაციის კოდით თქვენი მობილური ტელეფონის ნომრის დადასტურებისათვის.

ვამახვილებთ თქვენს ყურადღებას იმაზე, რომ სერვისი MAZILLA არ გამოდის როგორც კრედიტორი. ჩვენ მხოლოდ ანალიზს ვუკეთებთ თქვენს საანკეტო მონაცემებს და გთავაზობთ ფულადი სახსრების მიღების თქვენთვის ყველაზე რელევანტურ ვარიანტებს. ფულად სახსრებს აწვდიან პარტნიორი კომპანიები, რომლებიც მუშაობენ საქართველოს კანონმდებლობის მკაცრი შესაბამისობით და გააჩნიათ შესაბამისი ლიცენზიები.

დიახ, ჩვენ გვყავს 30-ზე მეტი პარტნიორი მიკროსაფინანსო ორგანიზაციები, რომელთა შორის არიან ლოიალური კრედიტორები, რომლებიც მზად არიან დაეხმარონ მსესხებელს რეპუტაციის აღდგენაში. MAZILLA-ს პროექტზე რეგისტრაციის და თქვენი ანკეტის ფასიანი შემოწმების შემდეგ, ჩვენ შევარჩევთ თქვენთვის ხელმისაწვდომ დაფინანსების ვარიანტებს.

ვამახვილებთ თქვენს ყურადღებას იმაზე, რომ სერვისის მომსახურების გადასახდელად შეიძლება გამოყენებული იყონ სახელობითი საბანკო ბარათები VISA ან MasterCard. ბარათი შედგება 16 ციფრისგან. ბარათები მაესტრო, მირ არ არიან მხარდაჭერილი ჩვენი სისტემით.

სერვისი Mazllla გაწვდით ფასიან მომსახურებას ყოველთვიურად. მომსახურებაში შედის თქვენი "ფინანსური ჯანმრთელობის" დინამიური გაანგარიშება და პერსონალური რეკომენდაციები. გამოწერის წარმატებული გადახდის შემთხვევაში, ინფორმაცია აისახება თქვენს პირად ანგარიშზე და აგრეთვე გაიგზავნება თქვენს დადასტურებულ ელექტრონულიელექტრონულ ფოსტის მისამართზე.

რადგან ჩვენი სერვისი მუშაობს ავტომატურ რეჟიმში, ალგორითმის წარმატებული ფუნქციონირებისთვის, თქვენ დამოუკიდებლად უნდა შეავსოთ განაცხადი, სისტემის მითითებების აყოლით. ჩვენ, სამწუხაროდ, არ გაგვაჩნია კლიენტების სატელეფონო მხარდაჭერა. თუ თქვენ გაგიჩნდათ რაიმე შეკითხვა ან წინადადება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს. ჩვენი სპეციალისტები გიპასუხებენ თქვენ უმოკლეს ვადებში.

თუ თქვენ არ გახსოვთ თქვენი აქაუნთის მონაცენები, რომელზედაც ხორციელდებოდა დარეგისტრაცია, მაშინ მიმართეთ ჩვენს მხარდაჭერის სამსახურს. ჩვენი სპეციალისტები სიამოვნებით დაგეხმარებიან ამ საკითხის მოგვარებაში.

თუ რაიმე მიზეზის გამო თქვენ გადაიფიქრეთ ჩვენი სერვისით სარგებლობა და გსურთ ჩვენი სერვისების გაუქმება, მაშინ თქვენ უნდა შეხვიდეთ პირად კაბინეტში, კარში "ჩემი მონაცემები", და წაშალოთ მიბმული საბანკო ბარათი. ამის შემდეგ მოხდება თქვენი საბანკო ბარათის ჩამოხსნა და ფულედი სახსრები აღარ ჩამოირიცხება ყოველთვიურად.

სარეგისტრაციო წერილი შეიძლება აღმოჩნდეს პაპკაში "სპამი", მაშინ საჭიროა მისი იქედან ამოღება და სერვისის შემოწმებული ადრესატების სიაში დამატება. თუ არ მოვიდა შეტყობინება (მესიჯი), მაშინ გადაამოწმეთ მითითებული ტელეფონის ნომერი, შემდეგ კი მისი ხელმისაწვდომობა. თუ არსებობს კავშირგაბმულობის პრობლემები, მაშინ მოგიწევთ ცოტა მოგვიანებით კოდის ხელმეორედ მოთხოვნა. პირად კაბინეტში წვდომა გაგეგზავნებათ მობილური ტელეფონის დადასტურებულ ნომერზე.

თუ რაიმე მიზეზის გამო თქვენ გადაიფიქრეთ ჩვენი მომსახურებით სარგებლობა და გსურთ მოახდინოთ თქვენი მონაცემების წაშლა პროექტში MAZILLA, მაშინ თქვენ უნდა შეხვიდეთ თქვენს პირად კაბინეტში, კარში "ჩემი მონაცემები", და აირჩიოთ პუნქტი "ანკეტის საიტიდან წაშლა". რის შემდეგ ყველა თქვენი მონაცემები წაიშლება, საბანკო ბარათი აგრეთვე ჩამოიხსნება თქვენი აქაუნთიდან.

ვერ იპოვეთ პასუხი? მოგვწერეთ ჩვენ!
შეკითხვის დასმა

ჩვენ გვსურს შეგატყობინოთ თანხების გადარიცხვა

ნება დართე

ჩვენ გვსურს შეგატყობინოთ თანხების გადარიცხვა

ნება დართე